loading...
دانلود جدیدترین فیلم ها
MOEIN بازدید : 197 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود قسمت های 11 تا 23 سریال جدید و بسیار زیبای شکر آباد

دانلود سریال ایرانی جذاب و دیدنی شکر آباد با کیفیت عالی

دانلود سریال شکر آباد قسمت های 11 تا 23

http://www.axgig.com/images/71785989132679196273.jpg

دانلود سریال شکر آباد

برنامه طنز شکرآباد

برنامه شکرآباد نام برنامه طنز ۹۰ قسمتی که در شهرک سینمایی غزالی و به کارگردانی شهاب عباسی ساخته و از شبکه نسیم در حال پخش است.

سبک برنامه شکرآباد سنتی است و صحنه هایی همچون خانه های کاهگلی و بازار های سنتی و حیوانات مثل اسب و شتر در آن دیده می شود.

از جمله برجستگی های برنامه شکرآباد میتوان به سبک طنز اجتماعی آن اشاره کرد که به عادات مردم اشاره شده و به مشکلات جامعه در قالب طنز نیش و کنایه میزند بلکه مورد توجه قرار گیرند.

برنامه شکراباد در واقع با رویکردی و سبکی طنز و داستانی مسائل روز جامعه نظیر اعتیاد، دوست ناباب، تعامل خانواده ها با فرزندان، برخورد جامعه با افراد معتاد، بازنشستگی، مد و دیگر موضوعات اجتماعی و فرهنگی که چالش های جامعه هستند در مجموعه شکرآباد بیان می شود. و به چالش کشیده میشود.

نا امید نشوید. چرا که سبک سنتی برنامه شکرآباد همراه با سبک های مدرن هست تا صحنه های طنز زیبایی را خلق کند.

از بازیگران برجسته مجموعه تلویزیونی شکراباد میتوان به : ابراهیم شفیعی، سیاوش مفیدی، آرش میر احمدی , یزدان فتوحی، محمد رضا خسروی، کوروش معصومی اشاره کرد.

دانلود سریال شکر آباد با کیفیت خوب + لینک مستقیم

قسمت ۱۱: Download

قسمت ۱۲: Download

قسمت ۱۳: Download

قسمت ۱۴: Download

قسمت ۱۵: Download

قسمت ۱۶: Download

قسمت ۱۷: Download

قسمت ۱۸: Download

قسمت ۱۹: Download

قسمت ۲۰: Download

قسمت ۲۱: Download

قسمت ۲۲: Download

قسمت ۲۳: Download

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پیام مدیریت

 http://up.softherfei.ir/up/herfi/neweshte/00.gif با سلام درصورت خرابی لینک ها به ما اطلاع دهید.با تشکر

مدیریت سایت ( MOEIN )

http://baranmedia.ir/files/request.gif

درباره ما
Profile Pic
با ســـــلام متشکریم که سایت ما را برای دانلود انتخاب کرده اید . به علت بالا بودن حجم فیلم ها ، سریال ها و موزیک ها ما کنترلی بر روی محتویات فیلم ها نداریم لذا مسئولیت آنها به عهده دانلود کننده می باشد در صورت مشاهده هرگونه صحنه مستهجن و مبتذل در فیلم ها سریعا آن را از طریق نظرات به ما گزارش دهید . و همچنین ما را با نظرات خود در پیشرفت و بهبود سایت راهنمایی کنید. اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ميباشد و در پايگاه ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است مطالب سايت کاملا مجاز بوده و فيلم هاي قرار گرفته شده با کسب رضايت صاحب اثر بوده و توسط صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران سانسور شده ، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ما اطلاع دهيد. کاربران گرامی در صورت مواجه شدن با لینک های خراب از قسمت نظرات همان پست نظر ارسال کنید تا لینک جدید جایگزین بشه و در آخر ما از شما یک تقاضایی داریم که آس مووی را به دوستان خود معرفی کنید. باتشکر مدیریت سایت : MOEIN
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطالب بیشتر در سایت قرار بگیرد؟