loading...
دانلود جدیدترین فیلم ها
MOEIN بازدید : 157 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

 دانلود فیلم جنایت جدید داعش در موزه موصل 

دانلود کلیپ تخریب موزه موصل توسط داعش 

عکس های تخریب آثار باستانی موزه موصل عراق 

جنایت داعش در موزه موصل عکس و فیلمداعش ویدئوی جدیدی را منتشر کرده که در آن اعضای این گروه آثار باستانی موزه موصل را که قدمت برخی از آنها به 800 سال پیش از میلاد برمی‌گردد تخریب می‌کنند. این اقدام با واکنش جهانی مواجه شده و یونسکو برگزاری نشست فوق‌العاده شورای امنیت را خواستار شده است.

__________________________________________

دانلود  فیلم  تخریب آثار باستانی موزه موصل توسط داعش 

لینک دانلود سرور Uploadboy  / سرور HeXUpload 

حجم فایل حجم :10 مگابایت

__________________________________________

به گزارش الجزیره، در این ویدئو اعضای داعش به تصویر کشیده شده‌اند که با استفاده از پتک، دریل و چکش به جان مجسمه‌ها و آثار باستانی ارزشمند موزه موصل افتاده‌اند و ده‌ها مجسمه و قطعه باستانی را از بین می‌برند.

یکی از اعضای داعش این اقدام وحشیانه و بدور از تمدن گروه را توجیه می‌کند و می‌گوید: “این بت‌ها متعلق به اقوامی در سالیان گذشته است که خداوند را نمی‌پرستیدند. آشوری‌ها و اکدی‌ها و دیگر اقوام موجود در بین‌النهرین خدای باران، کشت و کار، جنگ و دیگر خدایان مختلف داشتند و به وسیله آنها به خدا شرک می‌ورزیدند.”

در این فیلم ویدئویی اعضای داعش مجسمه‌های ارزشمند باستانی را از بالای ساختمان به پایین پرتاب می‌کنند و قطعه‌های ارزشمند تاریخی را با پتک و دریل از بین می‌برد. در پای این مجسمه‌های ارزشمند نوشته‌های مربوط به آثار به چشم می‌خورد که در آنها تاریخ برخی از مجسمه‌ها به قرن هشتم پیش از میلاد برمی‌گردد.

این اقدام داعش با واکنش‌های کارشناسان و نهادهای مسوول آثار باستانی و میراث فرهنگی بشر مواجه شده و یونسکو برگزاری نشست فوق‌العاده شورای امنیت را خواستار شده است.

رئیس پارلمان عراق نیز اعلام کرد که داعش با از بین بردن آثار باستانی موزه موصل در واقع گور خود را کنده است.

موزه موصل به دلیل وجود آثار باستانی ارزشمند، یکی از مهمترین موزه‌ها در جهان به شمار می‌آید و هزاران قطعه باستانی و مجسمه‌های گوناگون که بیشتر متعلق به تمدن‌های آشوری و اکدی هستند، در آن نگهداری می‌شود. این دو تمدن هزاره اول و دوم پیش از میلاد بر بین‌النهرین حکومت می‌کردند

(تصویر) حمله داعش به موزه موصل(تصویر) حمله داعش به موزه موصل

(تصویر) حمله داعش به موزه موصل

(تصویر) حمله داعش به موزه موصل

(تصویر) حمله داعش به موزه موصل

(تصویر) حمله داعش به موزه موصل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پیام مدیریت

 http://up.softherfei.ir/up/herfi/neweshte/00.gif با سلام درصورت خرابی لینک ها به ما اطلاع دهید.با تشکر

مدیریت سایت ( MOEIN )

http://baranmedia.ir/files/request.gif

درباره ما
Profile Pic
با ســـــلام متشکریم که سایت ما را برای دانلود انتخاب کرده اید . به علت بالا بودن حجم فیلم ها ، سریال ها و موزیک ها ما کنترلی بر روی محتویات فیلم ها نداریم لذا مسئولیت آنها به عهده دانلود کننده می باشد در صورت مشاهده هرگونه صحنه مستهجن و مبتذل در فیلم ها سریعا آن را از طریق نظرات به ما گزارش دهید . و همچنین ما را با نظرات خود در پیشرفت و بهبود سایت راهنمایی کنید. اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ميباشد و در پايگاه ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است مطالب سايت کاملا مجاز بوده و فيلم هاي قرار گرفته شده با کسب رضايت صاحب اثر بوده و توسط صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران سانسور شده ، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ما اطلاع دهيد. کاربران گرامی در صورت مواجه شدن با لینک های خراب از قسمت نظرات همان پست نظر ارسال کنید تا لینک جدید جایگزین بشه و در آخر ما از شما یک تقاضایی داریم که آس مووی را به دوستان خود معرفی کنید. باتشکر مدیریت سایت : MOEIN
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطالب بیشتر در سایت قرار بگیرد؟