loading...
دانلود جدیدترین فیلم ها
MOEIN بازدید : 176 دوشنبه 11 اسفند 1393 نظرات (0)

 

دانلود فیلم معرفی گلکسی اس 6 سامسونگ galaxy s6

 عکس و مشخصات گوشی گلکسی اس 6 سامسونگ galaxy s6

همه اطلاعات و مشخصات فنی و ظاهری Galaxy s6

Samsung-Galaxy-S6-official-images (1)

سامسونگ بالاخره از پرچمدار جدیدش رونمایی کرد و در حالی که صحبت ها در مورد طراحی آن همچنان ادامه دارد، متوجه شدیم که Galaxy S6 و S6 Edge در تاریخ ۱۰ آپریل برابر با ۲۱ فروردین به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

 

این دو دستگاه با بالاترین تراکم پیکسل ممکن برای یک تلفن همراه و همچنین چیپست های ۶۴ بیتی شان، تمام قدرت سامسونگ را نشان می دهند. تلفن ها با حافظه های ۶۴ ،۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه می شوند.

فون آرنا ادعا می کند که قیمت S6 بدون قرارداد ۶۵۰ دلار خواهد بود، در حالی که ورژن قراردادی تنها ۲۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. اما اس ۶ اج احتمالا ۱۵۰ دلار گران تر آب خواهد خورد.

__________________________________________

دانلود فیلم معرفی Galaxy s6

لینک دانلودسرور UploadBoy  / سرور HexUpload 

حجم فایل حجم :9 مگابایت

__________________________________________

سفید مرواریدی، سیاه یاقوتی، پلاتینیوم طلایی، آبی زبرجدی (فقط برای گلکسی اس ۶) و زمرد سبز (فقط برای گلکسی اس ۶ اج) رنگ های این دو تلفن پرچمدار سامسونگ هستند.

مشخصات گلکسی s6

با توجه به محصولات جدید سامسونگ همچون نوت ۴ و گلکسی آلفا که از چهار چوب فلزی بهره می‌برند گلکسی s6 به احتمال زیاد از بدنه کاملا فلزی ساخته خواهد شد. صفحه نمایشی ۵.۳ اینچی از نوع QHD با وضوح تصویر ۱۴۴۰×۲۵۶۰ عالی، ۴ گیگابایت رم، دوربین ۲۰ مگاپیکسل و پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰ از مشخصات فنی احتمالی این پرچم‌دار خواهد بود. سیستم عامل را نیز می‌توان حدس زد که از آخرین نسخه اندروید آب‌نبات چوبی استفاده شود. همانند همه پرچم‌دارهای سامسونگ، در گلکسی s6 شاهد یک حسگر جدید خواهیم بود که به احتمال زیاد حسگر اسکن چشم به همراه حسگر UV بکار رفته در نوت ۴ می‌باشد.

با سلام خدمت شما اگر در چند ماه گذشته با ما همراه بوده باشید حتما از نحوه پشتیبانی ما از اخبار و شایعه های معرفی آیفون آشنا شر دید این بار هم تصمیم گرفتیم با همین روش در پستی به بررسی اخبار و شایعات پیرامون پرچم دار جدید سامسونگ گلکسی S6 بپردازیم . که امیدوارم این پست هم رضایت شما را جلب کند .

بالاخره همه شایعات پایان یافت و امروز جدیدترین گوشی سری S سامسونگ معرفی شد

بریم خیلی سریع سراغ معرفی این پرچم دار جدید سامسونگ ، این گوشی با ظاهری جدید معرفی شد و سامسونگ بالاخره دست از پلاستیک نا مرغوب و بی کیفیت دست برداشته و مدل جدید این گوشی کمی شیک تر و مدرن تر به نظر میرسد . به نظر میرسد از این لجاظ میتواند با گوشی های خوش ساختی مثل آیفون ۶ رقابت کند . پنل این گوشی از فلز و شیشه ( گوریلا گلس ۴ ) ساخته شده است اگر به طراحی این گوشی بیشتر دقت همش به یاد آیفون ۶ خواهید افتاد مسلما آیفون الگو اصلی سامسونگ در طراحی گلکسی S6 بوده است ، دیدن چند عکس از این گوشی خالی از لطف نیست .

Samsung-Galaxy-S6-official-images

Samsung-Galaxy-S6-official-images (2)Samsung-Galaxy-S6-official-images (1)

Samsung-Galaxy-S6-official-images (3)

در مورد صفحه نمایش این گوشی باید گفت مثل همه پرچم داران از صفحه نمایشی بالاتر از FullHD استفاده میکند ، صفحه نمایش این گوشی به صورت AMOLED و به صورت (Quad-HD (1440×2560 و  با چگالی پیکسلی ۵۷۶ به نظر میرسد یکی از بهترین صفحه نمایش های حال حاضر باشد.

Dimensions

در قلب این گوشی همانگونه هم که قبلا شایعه شده بود خبری از پردازنده های Snapdragon نیست و پردازنده جدید هشت هسته ای سامسونگ یعنی ۲.۱GHz octa-core Exynos 7420 حضور دارد که در کنار این پردازنده هم ۳ گیگابایت رم پر سرعت LPDDR4 قرار داده شده است و  با حافظه‌های داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت ( در این گوشی دیگر درگاه Micro SD دیده نمیشود ) ، یکی از ویژگی هایی که در مدل جدید این گوشی دیدی نمیشود قابلیت ضد آب بودن گوشی است .

دوربین اصلی این گوشی ۱۶MP و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی است ، در این گوشی کاربران میتوانند با استفاده از ویژگی Quick Launch با دوبار زدن دکمه home دوربین این گوشی را در کمتر از ۰.۷ ثانیه آماده عکاسی  کنند .

Samsung-Galaxy-S6-edge-official-images

در مورد باتری این گوشی باید گفت سامسونگ هم همانند اپل و HTC دست به تولید باتری های غیر قابل تعویض زده و شما نمیتوانید به راحتی باتری گلگسی S6 را تعویض کنید در ضمن ظرفیت باتری این گوشی نیز کاهش پیدا کرده و ۲۵۵۰mAh برای مدل ساده و ۲۶۰۰mAh برای مدل Edge در نظر گرفته شده است البته با توجه به پردازنده جدیدتر و استفاده از حافظه فلش سریع تر و کم مصرف تر عملکردی همانند مدل S5 داشته باشد .

این گوشی از تمام شارژر های بیسمی با استاندارد های Qi و PMA پشتیبانی میکند و به گفته سامسونگ تا ۱.۵ برابر سریعتر از مدل قبلی شارژ میشود و شما میتوانید با ۱۰ دقیق شارژ ۴ ساعت از گوشی استفاده کنید .

Wireless-charging مدل ساده گلکسی S6 در رنگ های مشکی، طلایی و آبی و مدل Edge آن در رنگ های سفید، مشکی، طلایی و سبز تولید میشود .

An-extra-color

این گوشی از April 10 در سراسر دنیا به فروش میرسد  .

شما هم میتوانید نظرات تان در مورد این گوشی در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید .

آپدیت ۸ اسفند

در چند روز گذشته خبرهای زیادی در مورد این گوشی شنیده میشد اما ۹۰% بی پایه و اساس بودند تا اینکه عکس های رندر شده این گوشی از Cnet Korea منتشر شد که اولین تصاویر رندر شده از این گوشی در یک منبع اطلاعاتی معتبر منتشر شده و به نظر میرسد از بقیه تصاویر به مدل اصلی نزدیک باشد .

این تصاویر مربوط به مدل Edge این گوشی است و سامسونگ در این مدل هم کاملا شبیه نوت ۴ عمل کرده و از یک لبه منحنی در این گوشی استفاده کرده است .

Samsung-Galaxy-S6-Edge-alleged-official-renders (2)Samsung-Galaxy-S6-Edge-alleged-official-renders (1)Samsung-Galaxy-S6-Edge-alleged-official-renders

در هفته های اخیر هر روز خبری جدید از سامسونگ گلکسی S6 به بیرون درز میکرد اما خیلی از اخبار ضد و نقیض بودند و نمیشد خیلی به آنها اعتماد کرد ماهم تصمیم گرفتیم کمی صبر کنیم تا دقیق ترین هارا برای شما در این پست جمع آوری کنیم .

اولین بحث در مورد زمان عرضه این گوشی است ، که طبق عکسی که از طرف سایت Phonarena پخش شده است به نظر میرسد سامسونگ دو تاریخ را برای معرفی گوشی هایش در نظر دارد که به نظر میرسد تاریخ اول یعنی ۲۲ مارس ( ۲ فروردین ) تا ۳۰ مارس ( ۱۰ فروردین ) زمانی است که گلکسی   S6 معرفی میشود و تاریخ دوم یعنی ۱۹ اپریل ( ۳۰ فروردین ) تا ۳۰ اپریل ( ۷ اردیبهشت ) مربوط به معرفی سری جدید نوت باشد .

samsung-galaxy-s6-release-date

یکی دیگر از خبر هایی که  به نظر جالب میرسد انتشار عدد های بنچمارکی AnTuTu  از این گوشی قدرتمند است ، این گوشی با نام SM-925 بالاترین امتیاز هارا نصیب خود کرده است ، این کوشی در حالت تک هسته ای امتیاز ۱۴۹۲ و در حالت چند هسته ای امتیاز عالی ۵۰۷۷ را بدست آورده است ، نکته جالب در این امتیاز پیش گرفتن از iPad Air 2 با امتیاز ۴۵۳۲ در حالت چند هسته ای است .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پیام مدیریت

 http://up.softherfei.ir/up/herfi/neweshte/00.gif با سلام درصورت خرابی لینک ها به ما اطلاع دهید.با تشکر

مدیریت سایت ( MOEIN )

http://baranmedia.ir/files/request.gif

درباره ما
Profile Pic
با ســـــلام متشکریم که سایت ما را برای دانلود انتخاب کرده اید . به علت بالا بودن حجم فیلم ها ، سریال ها و موزیک ها ما کنترلی بر روی محتویات فیلم ها نداریم لذا مسئولیت آنها به عهده دانلود کننده می باشد در صورت مشاهده هرگونه صحنه مستهجن و مبتذل در فیلم ها سریعا آن را از طریق نظرات به ما گزارش دهید . و همچنین ما را با نظرات خود در پیشرفت و بهبود سایت راهنمایی کنید. اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ميباشد و در پايگاه ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است مطالب سايت کاملا مجاز بوده و فيلم هاي قرار گرفته شده با کسب رضايت صاحب اثر بوده و توسط صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران سانسور شده ، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ما اطلاع دهيد. کاربران گرامی در صورت مواجه شدن با لینک های خراب از قسمت نظرات همان پست نظر ارسال کنید تا لینک جدید جایگزین بشه و در آخر ما از شما یک تقاضایی داریم که آس مووی را به دوستان خود معرفی کنید. باتشکر مدیریت سایت : MOEIN
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطالب بیشتر در سایت قرار بگیرد؟