loading...
دانلود جدیدترین فیلم ها
MOEIN بازدید : 244 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود ویدئو سردار آزمون بعد از نتخاب شدن بهترین بازیکن جوان سال 93

دانلود کلیپ سردار آزمون تشکر از مردم منتشر شده در صفحه شخصی اینستاگرام

انتخاب سردار آزمون به عنوان بهترین بازیکن جوان ایران سال 93

سردارآزمون جوان اول سال 1393 شد ( +عکس )

سردار آزمون دقایقی پس از اینکه به عنوان بازیکن اول جوان ایران انتخاب شد با انتشار این ویدیو از کسانی که به او رای داده اند و به عنوان بهترین بازیکن جوان انتخابش کرده اند تشکر کرد. او در این ویدیو می گوید که سایر گزینه ها هم استحقاق انتخاب شدن را داشتند اما به خاطر انتخاب شدنش از مردم تشکر می کند.

 

بینندگان برنامه نود سردار ازمون را به عنوان بهترین بازیکن جوان سال 1393 انتخاب کردند. این انتخاب در شرایطی بود که مهدی طارمی که بازیکن پرسپولیس هست هم در این انتخاب وجود داشت اما اکثرفوتبالی ها با رای های غیر رنگی بهترین بازیکن جوان را انتخاب کردند.

___________________________________________

دانلود ویدئو تشکر سردار آزمون بهترین بازیکن جوان سال 93

لینک دانلود سرور Uploadboy 

حجم فایل حجم :3 مگابایت

____________________________________________

در نظرسنجی برنامه ماقبل آخر نود در سال 1393 سردار آزمون ، علی رضاجهانبخش ،مرتضی پورعلی گنجی مهدی شریفی و مهدی طاری نامزد بهترین بازیکن جوان شده بودند. در پایان برنامه هم آزمون با کسب آرایی نزدیک به اکثریت بهترین بازیکن جوان سال انتخاب شد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پیام مدیریت

 http://up.softherfei.ir/up/herfi/neweshte/00.gif با سلام درصورت خرابی لینک ها به ما اطلاع دهید.با تشکر

مدیریت سایت ( MOEIN )

http://baranmedia.ir/files/request.gif

درباره ما
Profile Pic
با ســـــلام متشکریم که سایت ما را برای دانلود انتخاب کرده اید . به علت بالا بودن حجم فیلم ها ، سریال ها و موزیک ها ما کنترلی بر روی محتویات فیلم ها نداریم لذا مسئولیت آنها به عهده دانلود کننده می باشد در صورت مشاهده هرگونه صحنه مستهجن و مبتذل در فیلم ها سریعا آن را از طریق نظرات به ما گزارش دهید . و همچنین ما را با نظرات خود در پیشرفت و بهبود سایت راهنمایی کنید. اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ميباشد و در پايگاه ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است مطالب سايت کاملا مجاز بوده و فيلم هاي قرار گرفته شده با کسب رضايت صاحب اثر بوده و توسط صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران سانسور شده ، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ما اطلاع دهيد. کاربران گرامی در صورت مواجه شدن با لینک های خراب از قسمت نظرات همان پست نظر ارسال کنید تا لینک جدید جایگزین بشه و در آخر ما از شما یک تقاضایی داریم که آس مووی را به دوستان خود معرفی کنید. باتشکر مدیریت سایت : MOEIN
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطالب بیشتر در سایت قرار بگیرد؟