loading...
دانلود جدیدترین فیلم ها
MOEIN بازدید : 123 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آنونس سریال طنز در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری + زمان پخش

آغاز پخش سریال جدید مهران مدیری 6 فروردین از شبکه سه سیما

دانلود تیزر سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری

پخش تیزرهای مجموعه تلویزیونی «مرکز حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری از شب گذشته (23 اسفند 93) در شبکه سه سیما آغاز شد. غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص پخش سریال در حاشیه در ایام نوروز گفت: سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری از نیمه دوم نوروز پخش خواهد شد.

سازندگان این سریال تا به حال بیش از 10 قسمت از سریال را تولید کرده اند و قرار است «مرکز حاشیه» از روز 6 فروردین و پس از سریال «کوچه های خواب» از شبکه سه سیما پخش شود.

 

سریال مرکز حاشیه به کارگردانی مهران مدیری روایتگر اتفاقاتی است که در یک بیمارستان رخ می‌دهد.

بازیگران سریال به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: سیامک انصاری، سپند امیرسلیمانی، علی اوجی، لیلا ایرانی، پوریا ایرائی، شراره ارمغانی، تینا اسدی، بهناز توسلی، فرزانه تفرشی، فلامک جنیدی، سروش جمشیدی، الهه حصاری، جوانه دلشاد، سیدجواد رضویان، نصرالله رادش، آذین رئوف، سحر زکریا، ماندانا سوری، شادان شهیدی، الیکا عبدالرزاقی، گلناز عباسی، یلدا عباسی، مهران غفوریان، نیما فلاح، شبنم فرشادجو، الهه فرشچی، پروین قائم‌مقامی، سوگل قلاتیان، فرج‌الله گل‌سفیدی، عارف لرستانی، علی لک‌پوریان، مهران مدیری، دریا مرادی‌دشت، رسول نجفیان، رضا نیکخواه، رامین ناصرنصیر، سام نوروزی، آرش نوذری، مجید نوروزی، سحر ولدبیگی، محمدرضا هدایتی، فاطمه هاشمی و ساعد هدایتی.

مهران مدیری داستان‌های در حاشیه را به خشایار الوند و امیرمهدی ژوله سپرده تا به همراهی الهه زارع‌نژاد، امیر وفایی، امیر برادران و امیر عباس پیام ماجراهای اتاق عمل را رقم بزنند. این سریال ابتدا اتاق عمل نام داشت سپس به مرکزی در حاشیه تبدیل شد و اکنون با اسم در حاشیه به تصویر کشیده شد. این سریال قرار است با نسبت تصویر 16:9 و به صورت اچ دی پخش گردد.

سریال اتاق عمل – مرکز پزشکی

Download Download

حجم: 18 مگابایت / فرمت: MKV / مدت: 3 دقیقه

دانلود مستقیم با کیفیت عالی Download Serial Dar Hashiyeh

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پیام مدیریت

 http://up.softherfei.ir/up/herfi/neweshte/00.gif با سلام درصورت خرابی لینک ها به ما اطلاع دهید.با تشکر

مدیریت سایت ( MOEIN )

http://baranmedia.ir/files/request.gif

درباره ما
Profile Pic
با ســـــلام متشکریم که سایت ما را برای دانلود انتخاب کرده اید . به علت بالا بودن حجم فیلم ها ، سریال ها و موزیک ها ما کنترلی بر روی محتویات فیلم ها نداریم لذا مسئولیت آنها به عهده دانلود کننده می باشد در صورت مشاهده هرگونه صحنه مستهجن و مبتذل در فیلم ها سریعا آن را از طریق نظرات به ما گزارش دهید . و همچنین ما را با نظرات خود در پیشرفت و بهبود سایت راهنمایی کنید. اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ميباشد و در پايگاه ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است مطالب سايت کاملا مجاز بوده و فيلم هاي قرار گرفته شده با کسب رضايت صاحب اثر بوده و توسط صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران سانسور شده ، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ما اطلاع دهيد. کاربران گرامی در صورت مواجه شدن با لینک های خراب از قسمت نظرات همان پست نظر ارسال کنید تا لینک جدید جایگزین بشه و در آخر ما از شما یک تقاضایی داریم که آس مووی را به دوستان خود معرفی کنید. باتشکر مدیریت سایت : MOEIN
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطالب بیشتر در سایت قرار بگیرد؟