loading...
دانلود جدیدترین فیلم ها
MOEIN بازدید : 240 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید و دیدنی و بسیار زیبای یکی از ما دو نفر

دانلود فیلم ایرانی جذاب و دیدنی یکی از ما دو نفر با کیفیت عالی

دانلود فیلم یکی از ما دو نفر

دانلود این فیلم با لینک مستقیم از سایت آس مووی

دانلود با کیفیت متفاوت سریال ها و فیلم های ایرانی فقط در سایت آس مووی

جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی را در اینجا دانلود کنید

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

لطفا برای حمایت از صاحب اثر سریال را به صورت اورجینال از مراکز خرید تهیه فرمایید

“برای حمایت از صاحب اثر نسخه کم حجم قرار داده شده است”


دانلود فیلم یکی از ما دو نفر

 

دانلود فیلم یکی از ما دو نفر با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه آس مووی

موضوع (ژانر) : اجتماعی

فرمت : mkv

حجم : 563 مگابایت

مدت زمان: 90 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 13892

کارگردان : تهمینه میلانی

بازیگران : بهرام رادان، دانیال عبادی، همایون ارشادی، سارا خوئینی‌ها، آناهیتا نعمتی، سمانه پاکدل و…

خلاصه داستان :  سارا که پس از پایان تحصیلات مهندسی تازه از آمریکا برگشته، برای استخدام به شرکتی می رود که بابک مدیر آن است. بابک که از به هم خوردن نامزدی سارا باخبر است، به عمد او را به دفترش کشانده تا مثل دختران دیگر جذب خودش کند. اما سارا دختر متفاوتی است و با جدیت برای اجرای نمایشگاهی از مناطق ایران در کنار یک بنای تاریخی آماده می شود. حربه های مختلف و تکراری بابک هم تأثیری روی او ندارند. استخدام دوست دوران کودکی سارا، مهرداد سبب دردسر برای هر دوی آنها می شود. به نحوی که به خاطر حسادت بابک، مهرداد اخراج می شود. سارا پس از آتش گرفتن چادر نمایشگاه، موفق می شود چادر نسوزی را جایگزین کند، اما بلافاصله به دلیل درگیری مهرداد با بابک، به رغم علاقه پنهانش به بابک، استعفا می دهد. روز بعد وقتی سارا برای تسویه حساب به شرکت می رود، بابک نمی گذارد او از شرکت خارج شود و سارا خود را از ایوان شرکت به پایین پرت می کند و به شدت زخمی می شود. چهار پنج سال بعد، بار دیگر بابک و سارا تصادفی یکدیگر را در بنایی باستانی در کویر ملاقات می کنند. بابک اعتراف می کند عاشق سارا بوده، اما سارا چیزی از عشقش نمی گوید. هنگام ترک محل، بابک اتومبیل سارا را تعقیب می کند.

توضیحات و اخبار این اثریکی از ما دو نفر فیلمی به کارگردانی و نویسندگی تهمینه میلانی و تهیه‌کنندگی محمد نیک‌بین ساخته سال ۱۳۸۹ است،این فیلم در ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ بر روی پرده سینما رفته‌است.

برعکس فیلمهای قبلی میلانی( سوپراستار و تسویه حسابیکی از ما دو نفر چندان وارد حاشیه نشد و بی سر و صدا اکران شد. البته اتفاق جالبی در خلال اکران این فیلم در جشنواره فجر بوجود آمد و آن اینکه یکی از ما دو نفر را برای اکران در بخش ” نوعی نگاه ” در جشنواره فجر قبول کردند که این امر باعث شد تا میلانی طی اظهار نظری عنوان کند که وی اصلاً فرم حضور در جشنواره را پر نکرده بود که بخواهد فیلمش را در این بخش اکران کند ! اما محمد نیک بین که همسر میلانی است و همچنین تهیه کننده فیلمهایش، اعلام کرد که : من تهیه کننده فیلم هستم و فرم حضور در جشنواره را پر کرده ام! بهرحال این اتفاقاتی است که فقط در ایران رخ می دهد که شوهر تهیه کننده بدون اطلاع دادن به همسر کارگردانش، فرم حضور در جشنواره را پر می کند.

 

دانلود فیلم یکی از ما دو نفر از سرور رودفایل و آپلودبوی

نسخه با کیفیت : دانلود از سرور آپلودبوی

نسخه کم حجم : دانلود از سرور آپلودبوی

تریلر فیلم در آپارات

مشاهده و دانلود

 

راهنمای دانلود فیلم ها از سایت آس مووی:

پس از ورود به لینک دانلود، روی دکمه Free Download کلیک کرده و سپس دکمه Create Download Link را بزنید تا لینک مستقیم برای شما آماده گردد.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پیام مدیریت

 http://up.softherfei.ir/up/herfi/neweshte/00.gif با سلام درصورت خرابی لینک ها به ما اطلاع دهید.با تشکر

مدیریت سایت ( MOEIN )

http://baranmedia.ir/files/request.gif

درباره ما
Profile Pic
با ســـــلام متشکریم که سایت ما را برای دانلود انتخاب کرده اید . به علت بالا بودن حجم فیلم ها ، سریال ها و موزیک ها ما کنترلی بر روی محتویات فیلم ها نداریم لذا مسئولیت آنها به عهده دانلود کننده می باشد در صورت مشاهده هرگونه صحنه مستهجن و مبتذل در فیلم ها سریعا آن را از طریق نظرات به ما گزارش دهید . و همچنین ما را با نظرات خود در پیشرفت و بهبود سایت راهنمایی کنید. اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ميباشد و در پايگاه ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است مطالب سايت کاملا مجاز بوده و فيلم هاي قرار گرفته شده با کسب رضايت صاحب اثر بوده و توسط صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران سانسور شده ، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ما اطلاع دهيد. کاربران گرامی در صورت مواجه شدن با لینک های خراب از قسمت نظرات همان پست نظر ارسال کنید تا لینک جدید جایگزین بشه و در آخر ما از شما یک تقاضایی داریم که آس مووی را به دوستان خود معرفی کنید. باتشکر مدیریت سایت : MOEIN
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطالب بیشتر در سایت قرار بگیرد؟