loading...
دانلود جدیدترین فیلم ها
MOEIN بازدید : 237 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود فيلم هري پاتر و يادگاران مرگ دوبله فارسي با لينك مستقيم

با كيفيت 720P DVDRip 

” این فیلم فاقد هر گونه صحنه غیر اخلاقی است  “

دانلود با کیفیت عالی + سانسور شده

دانلود این فیلم با لینک مستقیم از سایت آس مووی

دانلود با کیفیت متفاوت سریال ها و فیلم های ایرانی و خارجی فقط در سایت آس مووی

جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی را در اینجا دانلود کنید

تقدیم به هواداران آس مووی

 http://www.axgig.com/images/74222191640021424521.jpg

نام فيلم : هری پاتر 7 يادگاران مرگ قسمت اول

موضوع: تخیلی | رازآلود | هيجاني 

کارگردان : David Yates

كيفيت: DVDRip 720p

رزولوشن : 720*1280

محصول: آمريكا

سال ساخت : 2010

زمان : 123 دقیقه

زبان : دوبله پارسی

تحليل فيلم: دارد

اسكرين شات: دارد

رده سني: 13+

امتياز: 10 / 8.1

اطلاعات: IMDB

بازیگران : Rupert Grint | Emma Watson | Daniel Radcliffe

خلاصه داستان :

داستان اين فيلم از مجموعه های هری پاتر از خانه "لوسیوس مالفوی" آغاز می‌شود. جایی که لرد "ولدمورت" و مرگخواران نقشه به قتل رساندن "هری پاتر" را به دلیل بی اثر شدن جادوی باستانی مادرش در هفدهمین سالروز تولد او می‌کشند و در همین حال "هری پاتر" بهمراه "رون" و "هرمیون" به دنبال جان پیچ‌های "ولدمورت" ماجراهایی را دنبال می‌کنند که به کشته شدن بعضی از شخصیتهای اصلی داستان می‌انجامد و در این راه هری به راز وسیله‌های مرگباری که صاحبش را به قدرت ارباب مرگ بودن می‌رساند پی می‌برد و ...

 

 

 

تحليل فيلم از نگاه اول :

 

وقتي كه ورد هاي جادويي جاي دين را ميگيرند

 این فیلم بیش از هر چیز ذهن کودکان و نوجوانان را هدف قرارمی دهد چرا که اومانیست(انسان گرایی) نهفته در مجموعه هری پاتر به ویژه در قسمت های پایانی دقیقا برای بعضی ازنوجوانان تارضی ایدئولوژیک ایجاد می کند.بسیاری از آنها  ممکن  است جادوی نمایش داده شده در سری هری پاتر را دقیقا در مقابل اراده خداوند تصور کنند و همین جاست که یکی از نکات اصلی رخ می نماید و همان سکولاریسم تصویری است!

 

 سکولاریسمی که به وسیله زبان تصویر در ذهن بیننده جای می گیرد.این موضوع زمانی اوج می گیرد که هری در مقابله با مرگ خوارها که نماد سیاهی محض هستند از وردهای جادویی خاصی استفاده می کنند.به ویژه در قسمت اول یادگاران مرگ به نوعی این مسئله شدت یافته است.کار حتی به جایی رسیده است که بعضی از کشیش های کلیسا پس از مشاهده این قسمت از هری پاتر به این موضوع اشاره کرده اند که هری پاتر به جای دعا به آنها وردهای جادویی یاد می دهد.اگر صحبت های این کشیشان را در کنار تحلیل محتوایی کابالای هری پاتر قرار دهیم متوجه خواهیم شد که پرونده هری پاتر برای لابی های سیاسی اهمیت فراوانی دارد چرا که هری پاتر فقط فیلم جادویی نیست بلکه به نوعی پیوندی با افکار ایدئولوژیک گروه هایی در امریکا دارد.

منبع: anti-eblise

 

 

تحليل فيلم از نگاه دوم :

هرچقدر که سری فیلمهای هری پاتر در دنیا محبوب تر و فراگیر تر می شد، مخالفان این داستان هم روز به روز افزایش می یافتند!. مخالفان این داستان که عمدتاً افراد مذهبی آن را تشکیل می دهند، بر این عقیده هستند که این سری داستانها نماد شیطان پرستی و خرافه ( تاکید بر جادوگری و اینکه قدرتی برتر از جادوگران وجود ندارد ) را ترویج می کنند و این برای جامعه خطر دارد!. انتقادات و صحبت های این افراد کار را به جایی رساند که خود رولینگ در اظهار نظری به زبان خودمانی گفته بود که " حال و حوصله جواب دادن به این سوالهای عجیب و غریب را ندارم و بهتر است که بروید و کتاب را بخوانید و از خواندنش هم لذت ببرید!". اما جدای از این بحث ها به نظرم بهتر است که هری پاتر را به خاطر دنیای تخیلی اش دوست داشته باشیم. فکر می کنم همه با من هم عقیده باشند که رولینگ هیچگاه یک فرد سیاسی نبوده و حتی فعالیت های اجتماعی اش هم به جز همکاری های بشر دوستانه با سازمانها نبوده. بنابراین دلیلی وجود ندارد که بخواهیم تا بدین حد بر این کتاب سخت بگیریم و آن را  پیرو مکتب فراماسونری بدانیم. من شخصاً به شما پیشنهاد می کنم به جای اینکه فکر و ذکرتان را به این اختصاص دهید که جادوگری به نوعی یک مکتب شیطان پرستی است و... را از ذهن خودتان بیرون کنید چون شما با یک فیلم فانتزی و کودکانه طرف هستید و نه یک بازی سیاسی جدید!. اگر قرار بر این باشد که هر تفکری را مخالف این و آن بدانیم پس تخیل انسان چه می شود؟ کمی طولانی شد؛ برسیم به خود فیلم.

 

 

فرمتفرمت: MP4

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پیام مدیریت

 http://up.softherfei.ir/up/herfi/neweshte/00.gif با سلام درصورت خرابی لینک ها به ما اطلاع دهید.با تشکر

مدیریت سایت ( MOEIN )

http://baranmedia.ir/files/request.gif

درباره ما
Profile Pic
با ســـــلام متشکریم که سایت ما را برای دانلود انتخاب کرده اید . به علت بالا بودن حجم فیلم ها ، سریال ها و موزیک ها ما کنترلی بر روی محتویات فیلم ها نداریم لذا مسئولیت آنها به عهده دانلود کننده می باشد در صورت مشاهده هرگونه صحنه مستهجن و مبتذل در فیلم ها سریعا آن را از طریق نظرات به ما گزارش دهید . و همچنین ما را با نظرات خود در پیشرفت و بهبود سایت راهنمایی کنید. اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ميباشد و در پايگاه ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است مطالب سايت کاملا مجاز بوده و فيلم هاي قرار گرفته شده با کسب رضايت صاحب اثر بوده و توسط صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران سانسور شده ، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ما اطلاع دهيد. کاربران گرامی در صورت مواجه شدن با لینک های خراب از قسمت نظرات همان پست نظر ارسال کنید تا لینک جدید جایگزین بشه و در آخر ما از شما یک تقاضایی داریم که آس مووی را به دوستان خود معرفی کنید. باتشکر مدیریت سایت : MOEIN
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطالب بیشتر در سایت قرار بگیرد؟