loading...
دانلود جدیدترین فیلم ها
MOEIN بازدید : 149 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

تصویربرداری سریال معمای شاه بزودی در شهرک سینمایی غزالی آغاز می‌شود

http://images.khabaronline.ir/images/2013/10/13-10-23-1120215.jpg

 

سازندگان مجموعه تلویزیونی تاریخی معمای شاه به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی به تازگی در شهرک سینمایی غزالی مستقر شده‌اند و طی روزهای آینده با حضور بازیگران تصویربرداری بخشهای داستانی آغاز می‌شود. گروه حدود ۸-۷ ماه در این لوکیشن خواهند بود. پیش از این و طی هفته‌های اخیر، بخش‌های کوتاهی در مجلس سنا و خرده پلانهای باقیمانده مربوط به کاخ تصویربرداری شد.

سال گذشته نیز که گروه تولید اغلب در مجموعه کاخ‌های سعدآباد مشغول کار بودند و سکانس‌های تاریخی و شخصیت‌های درباری جلوی دوربین رفتند. تدوین همزمان سریال را نیز احسان جعفری بر عهده دارد. رضا شفیعی‌جم، گوهر خیراندیش، کامران تفتی، آزاده اسماعیل خانی و هلیا امامی نیز بازیگرانی هستند که به تازگی به گروه پیوسته‌اند و در بخش‌های داستانی بازی دارند.

بازی محمدرضا شریفی‌نیا نیز در شهرک سینمایی ادامه می‌یابد.
خبر قبلی درباره زمان پخش سریال از مرداد ماه امسال حکایت دارد، اما با توجه به اینکه ساخت دکورهای اثر در شهرک سینمایی به تعویق افتاده بود و تا حدودی دیر آغاز شد، احتمال دارد این زمان به تأخیر بیفتد.
ضمناً بابک زرین ساخت موسیقی را بر عهده دارد و به تازگی نیز امیر یل ارجمند ترانه تیتراژ اول سریال را خوانده است.
این سریال به تهیه کنندگی علی لدنی در ۶۰ قسمت تولید و از شبکه اول سیما پخش خواهد شد. «معمای شاه» از ۲۶ دی سال ۹۱ در مجموعه کاخهای سعد‌آباد کلید خورده است و در شهرک سینمایی غزالی در دکورهای ساخته شده دربار و کاخ، میدان ژاله، منیریه، بهارستان و… تصویربرداری انجام می‌شود.
این سریال زندگی محمدرضا پهلوی را از زمان بازگشت از سوئیس در سال ۱۳۱۵ تا زمان مرگ به تصویر می کشد. تاکنون بیش از ۶۵ درصد از این سریال جلوی دوربین رفته است و صداگذاری همزمان سریال را محمد کشفی و سید علیرضا حسینی انجام می‌دهند.
جمعی از چهره‏ های سرشناس سینما، تلویزیون و تئاتر در این سریال بازی دارند که از میان آنان می‌توان به محمدرضا شریفی نیا، داریوش کاردان، قطب‌الدین صادقی، احمد نجفی، محمد مطیع، مهراوه شریفی‌نیا، سعید داخ، چنگیز جلیلوند، سیامک اطلسی، محمدعلی نجفی، جعفر دهقان، سپند امیر سلیمانی، بهزاد خداویسی، فخرالدین صدیق شریف، حسین محب اهری، شکر خدا گودرزی، امیریل ارجمند، حدیث فولادوند، آرام جعفری، جمشید جهانزاده، رامبد شکرابی، گیتی ساعتچی، چنگیز وثوقی، حسام نواب صفوی، بهروز بقایی، کاظم افرندنیا، صدرالدین شجره، فرزانه نشاط خواه، فرامرز روشنایی، حسین نورعلی، مژگان ربانی، رامین راستاد، مصطفی عبداللهی، میکائیل شهرستانی، محمد برسوزیان، اصغر ضرابی، سیاوش مفیدی، افسانه ناصری و… اشاره کرد. این سریال محصول گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک سیماست.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پیام مدیریت

 http://up.softherfei.ir/up/herfi/neweshte/00.gif با سلام درصورت خرابی لینک ها به ما اطلاع دهید.با تشکر

مدیریت سایت ( MOEIN )

http://baranmedia.ir/files/request.gif

درباره ما
Profile Pic
با ســـــلام متشکریم که سایت ما را برای دانلود انتخاب کرده اید . به علت بالا بودن حجم فیلم ها ، سریال ها و موزیک ها ما کنترلی بر روی محتویات فیلم ها نداریم لذا مسئولیت آنها به عهده دانلود کننده می باشد در صورت مشاهده هرگونه صحنه مستهجن و مبتذل در فیلم ها سریعا آن را از طریق نظرات به ما گزارش دهید . و همچنین ما را با نظرات خود در پیشرفت و بهبود سایت راهنمایی کنید. اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ميباشد و در پايگاه ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است مطالب سايت کاملا مجاز بوده و فيلم هاي قرار گرفته شده با کسب رضايت صاحب اثر بوده و توسط صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران سانسور شده ، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ما اطلاع دهيد. کاربران گرامی در صورت مواجه شدن با لینک های خراب از قسمت نظرات همان پست نظر ارسال کنید تا لینک جدید جایگزین بشه و در آخر ما از شما یک تقاضایی داریم که آس مووی را به دوستان خود معرفی کنید. باتشکر مدیریت سایت : MOEIN
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطالب بیشتر در سایت قرار بگیرد؟