loading...
دانلود جدیدترین فیلم ها
MOEIN بازدید : 132 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

کنسرت لهراسبی با حضور چهره های مطرح

33335 کنسرت لهراسبی با حضور چهره های مطرح

 

خواننده آلبوم «روبات» که این اثر را در روزهای پایانی سال 92 منتشر کرده بود، بیش از یک سال در انتظار برگزاری کنسرت در پایتخت و دیدار با مخاطبینش بود و نهایتاً این اتفاق 23 مرداد 1393 در سالن میلاد نمیشگاه بین المللی تهران رخ داد و لهراسبی همراه با گروهش به رهبری «فربد یزدانفر»، کنسرتش را به تهیه‌کنندگی «یاسمن میرزایی» و به همت موسسه «ندای چنگ» به مدیریت «سعید بنازاده»، برگزار کرد.

لهراسبی کنسرت را با قطعه «شُرشُر بارون» از آلبوم جدیدش آغاز کرد؛ قطعه ای که توسط «مرتضی پاشایی» ساخته شده و اخیراً نسخه جدید آن نیز منتشر شده است. این خواننده اجرا را با قطعه ی ریتمیک «بازم دوباره» از آلبوم «تصمیم» ادامه داد.

این خواننده پس از خوش و بش با حضار، گفت: «همیشه در کنسرت‌های من، درخواست اجرای قطعات شاد و ریتمیک داشتید و به همین دلیل، برنامه ی امشب را طبق سلیقه ی شما و با قطعات پر انرژی پیش خواهیم برد. اما اجازه می‌خواهم چند قطعه ی آرام هم اجرا کنیم تا فضا یکنواخت نباشد». بعد از این صحبت‌ها، قطعه ی «فال» از ساخته‌های «بابک مافی» از آلبوم «روبات» اجرا شد.

«هر شب»، «دلهره» و «راهرو»، قطعات بعدی این برنامه بودند. سپس لهراسبی دو قطعه ی محبوب «مدعی» و «حس غریب» که جز قطعات پرطرفدار کارنامه ی کاری وی هستند را خواند که با استقبال حاضرین روبرو شد.

«دوسم نداری»، «حواسم بهت هست»، «قلب آهنی»، «قلبم» و «سفر»، ادامه ی کنداکتور این برنامه را تشکیل می‌دادند و در نهایت لهراسبی کنسرت را با قطعه پرطرفدار «فاصله‌ها» به پایان رساند.

میهمانان سرشناسی در این کنسرت حضور داشتند که فرزاد حسنی، علی معلم، پژمان بازغی، فرهاد جم، امید حاجیلی، مهران عباسی، زهرا عاملی، شهاب اکبری، امیرعباس خلیلی (مجری برنامه بچه‌های ایرانی)، پویا امینی، محمدرضا حسینیان، بابک مافی، آرش پاکزاد، یلدا انگالی، حمیدرضا نصرالهی، مسعود سیفی، حسین یاریار و امیرعلی دانایی (بازیگر)، از آن جمله‌اند.

فربد یزدانفر (رهبر ارکستر، نوازنده پیانو و کیبورد)، بهزاد اشعارى (درامز)، امین قیاسى (پرکاشن)، عبدالحمید یزدانفر (باس)، رضا لمعانى (گیتار اسپانیش)، سیاوش مطلبى (گیتار الکتریک)، مجید ترکاشوند (ساکسفون)، رضا آذرنژاد (ترومپت)، حسین شریفى (ترومبون)، محمد رجب زاده (داربوکا)، پیمان جوینده (کیبورد)، اشکان صدیق آذر (سینتى سایزر)، کاوه خجسته (باقلاما)، سینا ذکایى (فلوت) اعضای ارکستر علی لهراسبی در این برنامه بودند. همچنین امیر محمدى، مجید کمالى، افشین آوید، فاطمه سمنانى، غزال پاریاب و سمیرا ملک، به سرپرستی «مسعود عبدالرحمان»، اعضای گروه کُر بودند.

تکنوازی داربوکا توسط «محمد رجب زاده» در این کنسرت مورد توجه حاضرین قرار گرفت و با استقبال و تشویق آنان مواجه شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پیام مدیریت

 http://up.softherfei.ir/up/herfi/neweshte/00.gif با سلام درصورت خرابی لینک ها به ما اطلاع دهید.با تشکر

مدیریت سایت ( MOEIN )

http://baranmedia.ir/files/request.gif

درباره ما
Profile Pic
با ســـــلام متشکریم که سایت ما را برای دانلود انتخاب کرده اید . به علت بالا بودن حجم فیلم ها ، سریال ها و موزیک ها ما کنترلی بر روی محتویات فیلم ها نداریم لذا مسئولیت آنها به عهده دانلود کننده می باشد در صورت مشاهده هرگونه صحنه مستهجن و مبتذل در فیلم ها سریعا آن را از طریق نظرات به ما گزارش دهید . و همچنین ما را با نظرات خود در پیشرفت و بهبود سایت راهنمایی کنید. اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ميباشد و در پايگاه ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است مطالب سايت کاملا مجاز بوده و فيلم هاي قرار گرفته شده با کسب رضايت صاحب اثر بوده و توسط صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران سانسور شده ، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ما اطلاع دهيد. کاربران گرامی در صورت مواجه شدن با لینک های خراب از قسمت نظرات همان پست نظر ارسال کنید تا لینک جدید جایگزین بشه و در آخر ما از شما یک تقاضایی داریم که آس مووی را به دوستان خود معرفی کنید. باتشکر مدیریت سایت : MOEIN
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطالب بیشتر در سایت قرار بگیرد؟