loading...
دانلود جدیدترین فیلم ها
MOEIN بازدید : 84 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (1)

شمعدونی جدی ترین طنز

2 1 2014525203749 شمعدونی جدی ترین طنز

 

«شمعدونی» قصه داماد و برادرزنی است که هم همدیگر را بسیار دوست دارند و هم دچار مشکلاتی با هم هستند و این موضوع مشکلاتی را ایجاد می کند.
وی با اشاره به این که «شمعدونی» جدی‌ ترین سریال طنزی است که تاکنون کارگردانی کرده است، ادامه داد: هیچ کدام از بازیگران در این سریال ویژگی طنز خاصی ندارند.

شوخی‌های زیادی در سریال ندارند. حتی به جز یکی از شخصیت‌ها هیچ کدام طنز هم بازی نمی‌کنند بلکه در جریان اتفاقات و مسیر زندگی روزمره‌ شان ماجراهای طنزی به وجود می‌آید که خنده‌دار است.

کارگردان سریال «پژمان» در پاسخ به این که چرا خود به عنوان بازیگر در «شمعدونی» ایفای نقش نکرده است، افزود: این اتفاق یک دلیل ساده دارد. به نظرم بازیگرانی که در حال حاضر شخصیت‌های «شمعدونی» را بازی می‌کنند، برای ایفای این نقش‌ها توانمندترند.
صحت که کارگردانی سریال «ساختمان پزشکان» را هم در کارنامه کاری خود دارد، درباره علت نوشته شدن فیلمنامه توسط خودش و ایمان صفایی و غیبت برادران قاسمخانی در تیم نویسندگان خاطر نشان کرد: پیمان و مهراب قاسم‌ خانی بهترین نویسنده‌های طنز ایرانند. وقتی متن های آن‌ها را کارگردانی می‌کنی، هم برایت لذت‌بخش هم خیالت راحت است، اما هنگام کلید خوردن این پروژه آن‌ها سر کار دیگری حضور داشتند و امکان نوشتن فیلمنامه «شمعدونی» برایشان فراهم نبود. برای همین خودم و ایمان صفایی نوشتن متن را برعهده گرفتیم که هنوز هم نگارش آن ادامه دارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط javad در تاریخ 1393/06/02 و 21:09 دقیقه ارسال شده است

وب خیلی خوب و کاملی داری فقط یه مقدار ناقصه.شما میتونید با کمترین هزینه به اندازه ی یک شارژ تلفن همراه وب خود را با کد های بارشی زیباساز از جمله بارش متن از بالا،حباب با متن دلخواه، ریزش متن از موس با متن دلخواه و... زیبا کنید.با ما در ارتباط باشید. مشاهده نمونه ابزار در

http://asheune.ir/page/tools

در ضمن اگه مایل باشید بالای قالب بجای نبض موزیک میتونم آس مووی بذارم با کمترین هزینه.


کد امنیتی رفرش
پیام مدیریت

 http://up.softherfei.ir/up/herfi/neweshte/00.gif با سلام درصورت خرابی لینک ها به ما اطلاع دهید.با تشکر

مدیریت سایت ( MOEIN )

http://baranmedia.ir/files/request.gif

درباره ما
Profile Pic
با ســـــلام متشکریم که سایت ما را برای دانلود انتخاب کرده اید . به علت بالا بودن حجم فیلم ها ، سریال ها و موزیک ها ما کنترلی بر روی محتویات فیلم ها نداریم لذا مسئولیت آنها به عهده دانلود کننده می باشد در صورت مشاهده هرگونه صحنه مستهجن و مبتذل در فیلم ها سریعا آن را از طریق نظرات به ما گزارش دهید . و همچنین ما را با نظرات خود در پیشرفت و بهبود سایت راهنمایی کنید. اين سايت تابع قوانين جمهوري اسلامي ميباشد و در پايگاه ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شده است مطالب سايت کاملا مجاز بوده و فيلم هاي قرار گرفته شده با کسب رضايت صاحب اثر بوده و توسط صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران سانسور شده ، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ما اطلاع دهيد. کاربران گرامی در صورت مواجه شدن با لینک های خراب از قسمت نظرات همان پست نظر ارسال کنید تا لینک جدید جایگزین بشه و در آخر ما از شما یک تقاضایی داریم که آس مووی را به دوستان خود معرفی کنید. باتشکر مدیریت سایت : MOEIN
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطالب بیشتر در سایت قرار بگیرد؟